Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv logistiky internetového obchodu na spokojenost zákazníků
Černý, Daniel ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Chroboček, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou procesů souvisejících s vyřízením objednávky v internetovém obchodu a jeho vliv na spokojenost zákazníka. Teoretická část uvede čtenáře do aktuální a relativně obsáhlé problematiky e-commerce prostředí. Cílem teoretické části je formulace a zdůraznění informací a koncepcí důležitých pro pochopení následné praktické aplikace. Hlavní pozornost se ubírá logistickým procesům, které spokojenost zákazníka ovlivňují v první řadě, tj. příjem, kompletace a expedice, dále pak i doprava zboží k zákazníkovi. V praktické části dochází k analýze výše zmíněných procesů na příkladu internetového obchodu Mall.cz, zejména je pozornost věnována fungování distribučního centra, hledání úzkých míst a implementaci opatření pro rychlé a efektivní odbavení objednávky. V závěrečné části práce dochází k analýze nabídek způsobů doručení zboží u tří hlavních konkurentů s výstupem ve formě SWOT analýzy. Cílem práce je identifikace klíčových faktorů logistických procesů a zhodnocení jejich vlivu na spokojenost zákazníka. Určitým specifikem a také přínosem práce je propojení marketingového a logistického úhlu pohledu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.